onsdag 28 mars 2007

Vårtrött?

Idag har jag varit tröttast!! Fattar inte varför... När jag ringde hem sa min kära mor att man kan bli vårtrött... Så ja... det e kanske det jag e? Men har suttit på balkongen hela förmiddagen och njutit av värmen och solen. Ljuset borde pigga upp - så är det bara...

Har samlat in lite mer enkäter till min c-uppsats idag. Och även läst en extremt tråkig bok.
Passade även på att läsa ut Keyes bok... när den tråkiga boken blev för tråkig. Slutet i Keyes var lite småfundersamt så då skrattade jag inte lika mycket. Men den rekommenderas fortfarande!

Ikväll har jag varit på musikalrep. Vi sätter upp påskspel "Tro" i Sörbykyrkan på söndag. Varmt välkomna kl 18! Repet ikväll gick bra, men jag var alldeles för trött. Och jag kan inte texterna... Får repa rätt rejält nu fram till på söndag.

Är sugen på ett långt varmt bad. Men det får nog bli på lördag...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är oxå vårtrött...*suck* Men det är UNDERBART med det vackra vädret =)