torsdag 15 mars 2007

Plugg, städ, Elins bönegrupp...

Idag har jag pluggat... Skriver c-uppsats om lyft- och förflyttningsteknik. Jämför personlig assistans och hemtjänstpersonal i bl a hur mycket utbildning de fått. Får väl se hur resultatet blir...

Har fått tag på en lägenhet nu! Skrev kontrakt idag! Känns väldigt bra! Så snart, kära vänner i nr 16, så kommer jag och förändrar ert liv ;) hehe...

Önskar bara de kunde ringa ifrån sommarjobbet så jag vet det också...

Åker till Hjälmared nästa vecka för att hälsa på syster några dagar! =) Det ser jag fram emot! Du också? ;)

Har dammsugit hela lägenheten idag, Elins bönegrupp kommer ju om... eh... 27 minuter! Och nu står Elin och bakar... Funderar på om jag ska städa toan också...

Eftersom jag inte fick med någon bild igår så tänkte jag visa en bild som jag tog för en månad sen ute i Björk, hos mina gudföräldrar... Fatta, en månad sen... E lite svårt att tro när man levt i plusgrader...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! trevligt att se att du har en bloggsajt, blir man lite uppdaterad på håll så där! hörde att du oxå legat magsjuk... det ä inge kul, har själv blivit frisk först nu och fått knäckemackemani på köpet! =) Ska du flytta hit?? vad trevligt! När sker det? hinner jag flytta ifrån innan du flyttar in kanske? vore ju lite tråkigt... menmen... Må så gott/Jenny