onsdag 14 mars 2007

Idag har jag haft en skön dag ute i solen! Äntligen fått njuta!
Men glömde kameran...

Kom på att jag inte skrev att jag läste ut en bra bok igår; Grabben i kuvösen bredvid av Jonas Helgesson. Rekommenderas varmt! Självbiografi om att leva med CP-skada. Länge sen jag skrattade så mycket =) Otrolig självironi och självdistans, med självkänsla och självförtroende - wow! Jag blir så imponerad!

Ikväll har jag varit på två stycken kalas! Väldigt socialt och trevligt! Suss fyllde år förra veckan så nu fick jag träffa hennes Spex-polare. Och sen hade Kakan tårtkalas för att fira att Tårtans hemsida har kommit igång. Grattis! Besök den: www.tartklanen.com. Helt galet...

Sen när jag cyklade hem lyssnade jag på Jason Mraz - I'm yours... måste tjata om den igen: kolla på http://www.youtube.com/watch?v=8jIRO2IR0iM
Texten kan ni söka efter på nätet...

När jag cyklade hem åkte jag förbi "cykel-räknaren" på Vasatorget. Jag var nr 4666 idag! Kl 21.08. Det ni! Tänkte att ni skulle få en bild (jag fotade faktiskt...) men sidan verkar ha problem. Självklart e det inte mitt fel! Jag e ju teknisk...
Jag sparar i alla fall mina filer - vilket Elins kursare verkar ha lite problem med...

Får väl se om det blir någon bild imorgon istället!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Nu kom jag in! Roligt! Du får kolla in på mig på myspace! Bloggar lite ibland, men har inte blivit så mycket... Men jag har en grymt snygg sida!

Anonym sa...

Emi!
Vilket låttips alltså, jag är helt fast!!!!
Videon i sig suger, men låten.. Kärlek vid första öronkastet :)
Det är så trevligt att läsa så jag blir nästan sugen på att skaffa en blogg själv.. Trodde aldrig jag skulle känna så :)
Du har berikat min dag, kan man lugnt säga!
Puss!