torsdag 29 mars 2007

Utmattad och besviken men ändå en trevlig kväll

Idag har jag fått torra ögon. Datorn på skolan blev rätt tråkig tillslut... Men blev ännu en gång påmind om varför jag inte tycker om siffror - jag förstår de inte! Vi har lyckats göra några frekvenstabeller och korstabeller. Hoppas vi förstår mer imorgon...

Har fått veta att jag inte får jobbet på Frösön... skittråkigt! Hade sett fram emot det... Så nu söker jag en massa vårdjobb... Får se hur det blir till sommaren helt enkelt... Lite dystert!
Passade på att söka rytmikkursen till hösten. Den hoppas jag verkligen att jag kommer in på, annars blir jag deppig =P

Ikväll har jag kunnat lyssna på Jason Mraz och John Legend. Supertrevligt! =) Bra musik, en kopp kaffe och en bra bok gör en kväll väldigt trevlig! Nu ska jag läsa ut Heta bönor och sen sova gott...

Inga kommentarer: