tisdag 13 mars 2007

Dag 1

Min kära syster inspirerade mig till denna blogg... Och eftersom jag har en grymt tråkig dag då jag är sjuk så kunde jag ju lika gärna börja med bloggen idag!

Sovit hela natten - konstigt nog... Låg ju hemma hela dagen igår eftersom jag spydde på morgonen.
Känns bra att jag blir piggare i alla fall.

Idag har jag tagit ut ackorden till I'm yours av Jason Mraz. Känns fantastiskt! =) Nu ska jag bara lära mig texten...

Elin har lämnat mig alldeles solo ikväll, hon skulle passa på och träffa folk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallååå! Åh, en blogg :)

Anonym sa...

första gången jag varit här idag... by the way... det är jag som är elin som träffar folk och möjliggör för emilie att blogga.. :)

Anonym sa...

Om du vill o har tid så skulle jag bli över lycklig om du ville skicka acorden på Jason mraz låt I'm yours till mig ( fridawetter@hotmail.com )

ska spela den till en på talangjackten men har inga accord =/

/ Frida