söndag 3 maj 2009

Fotoalbum för första helgen i maj

Lång helg, med många fina upplevelser! Och här kommer efterlängtade bilder för den som saknat sådana... ;)



Universitetet och en del av alla människor som tittar på kortegen som firade 100 år i år. En trevlig upplevelse!




Här har vi Hemsjökyrka där vi spelade in, två dagar i sträck. Mycket vacker!


Mitt i min trötthet begav jag mig ut till Hönö för att umgås med bästa vännen och hans vänner. Vi tog en promenad och jag passade på att göra några försök att lära mig mobilkameran lite mer...





Jag var precis på denna plats för 5 år sedan, som ledsagare på Syskonbandets läger. Linnea - känner du igen dig?? Fiskemuséet, och en bit bakom låg affären där jag hittade mina snyggaste röda stövlar...


Fine vännen på promenad

2 kommentarer:

Jenny sa...

Funkar ju med mobilkameran också. Trevligt med lite bilder! :)

Linnea sa...

Ja, jag känner igen mig :).. men det var länge sedan..
Hoppas det är bra med dig. Kram