söndag 24 maj 2009

Första Lisebergsbesöket för i år!

Frida kom i torsdags. Vi hade en skön dag ihop med fika på stan, matlagning, mycket prat och avslutade med ost och vin innan det var dags att sova. Fredagkväll kom Hannes och vi va på födelsedagsfika hos Rebeqah. Mycket trevligt att träffa vännerna där!

Lördagen spenderades på Liseberg. Mycket folk, mycket köer... Men lite färg fick man allt av solandet i köerna. Vi åkte bl a Balder och Kanonen och sen var magen väck ;) Tror inte den landade rätt i kroppen förrän efter midnatt när jag somnat... Trött om en gnu var jag i alla fall efter att ha ätit en supergod hamburgare på Hard Rock.

Efter gudstjänsten idag vinkade jag hejdå till Frida och Hannes och sen blev det orgelövning. Nu sitter jag och njuter på balkongen i solskenet och undrar vad mer man kan begära av livet...? Inget!

Hoppas ni haft lika fin helg...

4 kommentarer:

Jenny sa...

Låter ju riktigt underbart. :D Har själv bara varit på Liseberg en gång i mitt liv, och tyckte inte riktigt det var någon höjdare, bara dyrt, haha. Här har det regnat mer än sol men det var okaj ändå. Hoppas du får en fin vecka som kommer!

Anonym sa...

Superbra helg!!!
Tack!
Kram Frida

pozo sa...

Instämmer i tidigare talare! M Y C K E T trevligt!

Emi sa...

Gott att ni också är nöjda =)