torsdag 21 maj 2009

En helt ovanlig lördag

Frukost i soffan efter sovmorgon. Mycket gôtt! Lyssnar på Veronica Maggio efter påminnelse av Linus. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om henne... Men jag ger henne en chans iaf.

Idag får jag besök av Frida. Oj, så härligt att få bara babbla av sig, som vi gjorde för lite mer än ett år sen. Gissa om det kommer bli hög ljudnivå i min lägenhet...? ;)

Imorgon ska jag jobba å då kommer Harry Persson, som tydligen är lokalkändis, och underhåller mina damer. Jag har höga förväntningar efter att ha lyssnat på beundrande röster under ett års tid! =)

Men nu ska jag nog bege mig ut i solen en sväng!

2 kommentarer:

klas sa...

Vilken cliffhanger med Harry Persson! =D Blir spännande att höra vad det är för en lirare. Ha en go ledig dag!

Mattias Hermansson sa...

Harry Persson é en gô göbbe!