torsdag 10 januari 2008

Middag och plugg

Jag vet - jag _är_ knäpp! Men! Jag har fått himla mycket gjort inatt! Så nu hoppas jag att jag somnar av ren utmattning! Fått jättemycket pluggat, så det känns tokigt gött!

Middag med "närmast sörjande" nu ikväll! Kul att få chans att umgås bara sådär, mitt i veckan! Roligt att få fira ett vuxensteg... Ser fram emot det stora examensfirandet längre fram! =)

Och tack, Elin, för all hjälp! Du visade kärlek på många sätt; handling, kvalitativ tid, gåvor...
När jag tänker efter så använde du fysisk beröring och uppmuntrande ord också. Du e bra på det här! =) Hehe...

2 kommentarer:

Anonym sa...

nog är du lite konstig som klarar plugga mitt i natten. men det är ju bättre än aldrig... :)

tack för de uppmuntrade orden.
kram

Malena Nilsved sa...

Helt annan sak. Verkligen försöker vara ute på Adium för att råka på dig. Men det händer verkligen inte ofta trots detta tappra försök.

Btw. Gillar min nya blogg starkt. Trots frånvaro av mätare..

Puss