lördag 16 januari 2010

Nu är jag kombo igen

Välkommen syster! & J med, får jag väl säga... Antar att han kommer lite på köpet ;)

Innan flyttsläpet rullade in ikväll hann jag tvätta, vika tvätten, städa ur garderoben, åka till IKEA, hitta nästan allt, göra av med massa pengar, snubbla på bussen - ajaj!, chatta med trevliga vänner, äta mat, diska... & precis när jag tänkte gå & handla så dök de upp! & bärhjälp med!

Nu står kartonger i travar, möbler lite här & där, men jag bestämde mig för att disken ska jag iaf orka innan det är läggdags. Så... köket ser helt ok ut, mot resten av lgh.

Men imorrn kör syster tillbaka till Uppsala med bilen och jag får leva i kartongkaos en vecka. Men jag ska ju mest vara på jobbet...

3 kommentarer:

Malena Nilsved sa...

Hoppas du överlever bland kartongerna! Själv kom jag hem säkert. Tog bara 6,5h - med bara 15min mat & toapaus. Nöjd helt enkelt... :)

Jenny sa...

Det blir nog bra det där till slut, när ni fått boat ihop er och fått bort kartongerna. :)

Emi sa...

M: Jodå, jag överlever. Roligast är ju att lgh känns mer hemma med alla dina möbler! Hehe... Bra att vi har samma smak...

J: Jajemän! Får väl bli lite pyssel nästa vecka när jag har ledigt...