onsdag 20 januari 2010

Jobbar mycket

...och pratar mycket i telefon på dumma tider (läs natten). Kombinationen har gjort mig lite väl trött och igår var jag t o m grinig på jobbet. Det var ett tag sen sist. Min kollega sa att jag inte var så bra på att dölja det... Haha! Men samtidigt var det spännande att höra att hon alltid ser mig glad. Hur kan det va möjligt...? Jag blir ju smickrad - men jag är verkligen inte bra på att spela teater så uppenbarligen har jag ett väldigt bra humör annars. Spela glad är jag dålig på, och spela arg är jag också väldigt dålig på. Så det märks när jag mår bra eller inte. Men, jag mår ju egentligen väldigt bra just nu! Det blir bara för lite sömn och för mycket jobb.

Och idag när jag är ledig så jobbar jag... Smart. Men stipendieansökningarna måste ju in till sina deadlines.

Imorgon ska jag på anställningsintervju. Wish me luck och be gärna en sväng! Det är ett kanonjobb som jag tror jag passar perfekt till!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Lycka till! Och så önskar jag dig vila och ro.

kusin E sa...

Oh yes!