lördag 2 januari 2010

Bra start

Kusinen tyckte vi skulle skriva ett inlägg ihop, men jag tror hon skulle fokusera på detaljer jag inte vill ha med ;)

Jag är i alla fall mycket nöjd med mitt nyårsfirande, här i min egna lägenhet, med fina vänner! Vi fick till en finfin meny med gott att dricka till. Och hann komma upp på Ramberget i tid till tolvslaget där vi skålade i bubbel, kramades, önskade gott nytt, pratade fina förväntningar om 2010. Och vi fick även njuta av hela Göteborgs fyrverkeri - vilken utsikt!

Nyårsdagen inledes med sovmorgon, lång frukost, kramar och hejdå till gäster och sedan tog jag & E en promenad i snön. Soffhäng, bad, rester från igår, kladdkaka, "The accidental husband", skratt och djupa samtal. Inte speciellt tokigt!

Så nu har jag bara det sista kvar:
Kära vänner - jag önskar er ett underbart 2010 - välsignat i mängd!

4 kommentarer:

kusinen E sa...

Men några små citat kanske jag kan lägga in här? Haha

Jenny sa...

Önskar dig också ett fantastiskt och lyckligt 2010!

Emi sa...

E: noga utvalda? ;)

E sa...

Haha. Kanske. Annars kan ju folk komma hem o läsa dem i din toabok istället :)