tisdag 5 januari 2010

502:a inlägget i min blogg

Idag har jag rensat avloppen i badrummet. Jag vill klippa håret. Igen.

Att både få sovmorgon och samtidigt hinna med sin tidiga tvättid är en kombination jag gillar!

Innan nyår precis fick jag veta att mitt badhus har bestämt sig för att renovera bassängen hela januari. Jahopp - jag får väl ta promenader nu då istället?! Men rättvist är att jag fått en månad till på mitt årskort. Tacktack!

Att ha en ledig dag och beta av sin att-göra-lista är väldigt skönt. Så även fast jag saknar E så har jag iaf saker att hitta på...

2 kommentarer:

E sa...

Duktigt att rensa avloppet! Behövdes ;)

Här grejas det också på. Har fyllt kylen nu iaf, och snart blir det tvätt, städ o annat fix hemma. Riktigt skönt att inte börja jobba redan idag!

Lycka till med träning (promenader? sit-ups i vardagsrummet? "Knäna böj"? Ovanligt mycket dammsugning?) och allt annat. KRAAAAM

Anna-Panna sa...

Gott att du har rensat avloppet...behövdes ja ;)