söndag 12 oktober 2008

Skåneland - en sammanfattning

Nu är jag på väg hem från Skåneland efter mycket roliga intryck och erfarenheter!
I fredags fick jag skjuts in till Malmö och hann sitta i 2 timmar i ensamhet på café och njuta av en god kaffe och mitt egna sällskap. Skönt! Sen när bror kom hem från jobbet så åt vi mat och spelade Wii. Något kaninspel, helt ok, även om jag förlorade stort - alla gångerna. Som vanligt...

Men jag känner mig kanonduktig på massagen! Var hos farmor hela lördagen och fick träna på pappa igårkväll och han somnade nästan =) Vi hann prata, äta, prata, fika, dammsuga trappan, prata och äta... ;)

Men innan jag lämnade brors lägenhet så fick jag skaka hand med Gudrun Schyman - en rolig och positiv upplevelse i mitt liv! =)

Och idag har jag fått träffa Isabel och hennes vänner när vi gick till kyrkan. Och jag har för första gången provat på curling! Tack vare bror... Det ska jag absolut testa igen! Verkar va en bra träningsform, flåset kom igång och benen är trötta =)

Men nu är jag som sagt var på väg hem. Längtar faktiskt till egna sängen, till jobbet och det vanliga. Men blir trött av många sinnesintryck!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en härlig tid. Sov så gott och ha en fin vecka.

Anonym sa...

Ps. Jag tycker du behöver fler bilder i din blogg. ;)