måndag 27 oktober 2008

Par 1


7 kommentarer:

Malena Nilsved sa...

jag gillar dessa mest..

Unknown sa...

de här var nice också!

Anonym sa...

Hm, efter moget övervägande är dessa det snyggaste paret. Tycker du passar i breda sidor (sidorna kallas skalmar tror jag, eller?). Tycker även att detta par är snyggt framifrån, med lite kantigare bågar.

Det var väl allt. Lycka till!
/Linus

Anonym sa...

Malena, det som skiljer dessa från par 3 är att "ögonen" är mycket mer avlånga, breda sidor har dessa likaså. Ögonen "smetas" ihop med glasögonen om man har för små öglor på glasögonen - därför är par 3 bäst enligt mig. Sidorna är snygga och öglorna är tillräckligt stora för att man skall se Emi's fina ögon ordentligt utan att för den sakens skull vara enorma!

Jag har insett nu att mina kunskaper i glasögonterminologi är kassa trots att jag haft glasögon i 17år :-P

/Glenn

Anonym sa...

Är beredd att hålla med min käre pojkvän. Dessa är helt klart snyggast...

KRAM /e

DyschDysch sa...

Dessa föll jag för direkt. Du passar bra i dem. Hur går de för dig? Bestämt dig? Lycka till. Byta bågar kan vara otroligt jobbigt me alla dessa provande o alla som tycker o tänker =) Kram

Anonym sa...

Alla bågar e fina, men i de här e du absolut snyggast! ta dessa!!!