torsdag 9 oktober 2008

Idag är en härlig dag

Idag har jag bättrat på självförtroendet till max! =) Det är så himla roligt att kunna massage! Och det är fantastiskt att få massage av en person som vet vad hon gör! Händerna flyger inte och far över kroppen utan är fasta och tydliga. Jag vet vart de är på väg, och hon vet det också.
Jag höll på att somna av avslappning, flera gånger idag.

Och en rolig sak. Idag fick vi pannkakor till efterätt här på konferensgården, och jag tänkte spontant: "mina tanter äter också pannkakor idag - och de har ingen aning om att jag äter det..."
Jag tänker oftare på mina tanter än på killar! Äntligen har jag uppnått ett mål i mitt liv! ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, är det bättre att tänka på tanter än killar? *fnissar* Det där kan ju misstolkas. Härligt med bra massage, hoppas du lär dig massor med nytt och får en jättemysig helg med dina släktingar. Kram!

Malena Nilsved sa...

syster. jag känner dig. och det är å skönt. att veta att man känner sin syster lika bra som en bästa kompis. trots att det är mkt i ditt liv jag ändå inte känner till, så vet jag hur du tänker och funderar. gillade den sista kommentaren! =) det är du. ett bra mål och punkt i livet. förstår din tanke.

Emi sa...

Haha =) Japp, Jenny, visst kan det misstolka. Menmen. Jag tror du förstår hur jag menar =)

Syster - jag vet. Visst är det coolt?! Tur att vi blir äldre och förståndigare så vi lär känna varann!