måndag 27 oktober 2008

Par 4


Vad tycker ni? Vilket par passar bäst?? Eller är alla fel...?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Par fyra är bäst! de andra är så breda i sidorna allihop att din aögon liksom försvinner, och man ser dom inte alls ifrån sidan. Det ör lite synd, jag tycker glasögon skall framhäva ögonen, ine gömma dem. Att alla bågar var möra och helt runt glaset passar du i, du ska ha starka färger - kanske brunaktiga? och den fyrkantiga formen är också snyggt, passar dig bra. Men som sagt, kanske de som ä smalast på sidorna så inte ögonen försvinner... Dessutom kan maninte snegla åt sidorna i såna....
säg emot om jag har fel....//becka

Malena Nilsved sa...

håller delvis med. det är störande att ha för bred kant. men jag tycker de andra är alldeles för stora.. som glasögon liksom. men de sista är helt okej.. men lite för stora. finns det inga liknande som inte är så stora (runda liksom) men ändå har smal sida?

Malena Nilsved sa...

håller delvis med. det är störande att ha för bred kant. men jag tycker de andra är alldeles för stora.. som glasögon liksom. men de sista är helt okej.. men lite för stora. finns det inga liknande som inte är så stora (runda liksom) men ändå har smal sida?

Anonym sa...

Välja glasögon... finns det något värre?

Men par 1 går bort. Gillar inte sidorna./Linus

Anonym sa...

Par 4 mena jag. Rörigt det här.../Linus

Anonym sa...

Dom är snygga framifrån, men ser inte bra ut från sidan. Det känns som att "pinnen" inte hör till "ögonen" så att säga.. Sånna här sorts glasögon skall ha bred kant eller ha en mycket snyggare övergång än vad dessa har.

/Glenn