söndag 27 juli 2008

Nästan semester

Wow, jag är så glad! Har haft en fantastisk helg, även om det strulade med flytt. Den är uppskjuten till på tisdag istället... Men Olof kom hit i helgen och vi har verkligen njutit av sommaren - det kändes som att jag hade semester! I fredags satt vi på balkongen till kl 12 och drack te och åt scones och njöt av solen och värmen. Igår gick vi på Liseberg och bara tittade på folk, åt glass och hade det skönt. Hem, fixade baguetter och for ner till Saltholmen, jag badade och Olof tittade på... Och sen satt vi på en klippa och tittade på solnedgången. På kvällen satt vi på balkongen igen, drack öl och bara njöt... Idag har vi legat på en klippa vid Saltholmen i princip hela dagen! Sen tog vi en simtur. Jag har nog aldrig under den här sommaren varit så avkopplad som nu. Vilken bra grej att göra, två veckor innan semestern börjar...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nice asså :)

Anonym sa...

Härligt med avkoppling. Bada är ju såååå gott. Inga maneter i vattnet? Lycka till med flytten.

Emi sa...

Maneterna slapp jag! Nu är det bara flytt-tankar i huvudet. Snart får jag bege mig till lgh å ta itu med det allra sista innan lasset går!

Anonym sa...

Vi är två om att tycka att helgen blev perfekt. Nice att tänka tillbaka på när höstregnet kommer. Nu när du flyttat finns ju en perfekt anledning att våldgästa dig igen! ;) Vi ses den 23:e! //Olof