torsdag 3 juli 2008

2 juli

Sekretären blev fixad igår! Så nu är musikanläggningen placerad där den ska vara, och skåpet står på plats! Första badet genomfördes igår, och det blev lyckat! Och jag fick ha två "spelningar", en på förmiddagen och en på eftermiddagen. Alla verkade nöjda, och idag har jag fått tack hela dagen! Och önskemål om fler spelningar... Roligt med uppmuntran!

Och jag avslöjade för en enda tant att det var min födelsedag, och trodde nog det skulle sprida sig snabbare, haha! =)

På kvällen firade jag med biobesök. Roligt att få se Narnia - Prins Caspian på premiärdagen! Det var en bra film. Mycket krig, men inget blod. Och många fina citat... Aslan är en underbar och fruktansvärd varelse! Väldigt gripande... Fika efter bion och först vid 22-tiden fick jag en efterlängtad födelsedagskram, äntligen!

Men tack kära vänner för era grattishälsningar, från olika håll! Vykort, sms, telefonsamtal (och ballong!), mejl, facebook-inlägg... Glad att ni tänkte på mig =)

5 kommentarer:

klas sa...

Alltså, att komma hem från jobbet och kunna säga att man gjort en spelning... hur coolt är inte det? Jag är avis! =)

Emi sa...

Haha! =) Jepp, jag har ju drömjobbet! =)
Idag har jag fått bygga ihop ett arkivskåp också. Inte fel det heller...

Anonym sa...

Men hallå, jag har ju helt missat det! STORT grattis i efterskott tjejen!! :) Roligt att badet uppskattades också. kramkram.

Anonym sa...

Emilie! Grattis! Tanken var ju att vår bebbe skulle få samma födelsedag som du, men så blev det inte. Hoppas på USA:s nationaldag idag. Kram Lisa+

Emi sa...

Tack Jenny och Lisa!

Lisa: Kämpa på i värmen! Så spännande! Ser fram emot att att få höra nyheten sen! =)