måndag 10 september 2007

Utochin

Den här dagen har tagit mina krafter... Vänt ut och in på mig själv, och tror ändå jag kommit ett steg framåt idag. Det är skönt. Men min höst blir nog spännande.

Anatomin går framåt. Idag kände jag också att jag kunde en massa. Det är bra för mitt självförtroende... borde kanske läsa om hela mitt program! =) haha...

Vill bara tacka alla älskade vänner för att ni finns för mig... ni vet vilka ni är... Ni bekräftar mig som aldrig förr, och det hjälper mig framåt. Även om min självbild ska vara min egen bild av mig och inte en spegelbild av vad andra tycker...
Men ni hjälper mig att se min egen bild av mig. TACK!

1 kommentar:

DyschDysch sa...

hej! Du får byta din Salt länk el lägga till en ny när nu Salt skaffat en ny sida sen en bra tid tillbaka. http://salt.efs.nu/, Love U