lördag 29 september 2007

Singelliv

Det är väldigt trevligt att vara upptagen och ha mycket att göra... Men jag funderar ibland på om jag nånsin får "tid" med en pojkvän??

Har läst en bok som heter "Salig singel" av Camerin Courtney. Den är intressant, men den gjorde mig inte gladare över singellivet. Jag var nog gladare över singellivet innan jag fick höra författarens tips på att inte tänka negativt om alla ex-pojkvänner... Om man inte har några ex-pojkvänner då??? Jag tycker bara mitt singelliv sticker ut ännu mer efter att ha läst boken. Som att mitt sätt att vara singel är helt udda jämfört med andras! Alla de som bara ser tillbaka på tidigare relationer.

Nä... ibland så är det nog inte bra att få tips av andra. Jag tror jag funderar bäst själv i vissa frågor. Det här var en sån fråga.

Jaja, jag njuter ändå av singellivet... tror jag...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Man TAR sig tid! :)

DyschDysch sa...

jo man tar sig tid den dan han dyker upp, om prioriterar saker& tid.
Jag har funderat på att läsa den boken också, är den värd att läsas??
Tyck om du vännen. Du är så fin Kram

Emi sa...

Visst TAR man sig tid. Men vill jag ta den då? =P Vill jag sluta med alla engagemang jag har? Jag har ju svårt att välja bort de grejerna nu till förmån för vänner...
Jaja... kärleken e väl stark?

Och boken är självklart värd att läsas, man får ju alltid nya perspektiv!

Anonym sa...

En del grejer kanske han kan vara med på också? Det behöver inte alltid vara antingen eller. Det kan ibland räcka med att bara vara i samma rum... och då kan man plugga samtidigt, smart va?

Malena Nilsved sa...

Prata om precis samma sak dessa dagar..

Tycker om dig! Nu far jag till Gbg! Ta hand om dig..Puss