tisdag 4 september 2007

Mitt liv - ett kaos!

Hum... jo, bloggen blev lite bortglömd. Fick så mycket att göra på Facebook. Förlåt kära läsare! =)

Kul att IQ-testet blivit uppskattat. Fått lite kommentarer (flera i verkliga livet...) och alla verkar smartare än mig. Så där sket sig den planen... Hehe...
Men jag får väl va glad att alla mina intelligenta vänner vill fortsätta umgås med mig? ;)

I övrigt har jag påbörjat hösten studier: igår var det heldag på universitet: genusvetenskapsföreläsning på fm och anatomi på em. Båda var rätt lugna. Anatomin mest för att jag redan gått den...

Idag har jag läst om cellens uppbyggnad och funktion. Känns bra att kunna! Har även hunnit läsa i min första bok i genus också. Ojoj... jag kommer vara trött när den här temrinen är slut! Har varit arg och tokig hela eftermiddagen. Så det var extremt skönt att få gå och träna ikväll! Och Micke, som håller i medelpasset, kör hårt! Men det var inte bara jag som var trött och svettig när vi var klara =)

Ja, annars i veckan händer en del; bönligan/kaffevagns info, pluggande, första seminariet i genus på torsdag, får kanske nattbesök (bara Elin, ni behöver inte oroa er...) i helgen...
Ja, nu vet ni vad som händer =)

Och hörni - lite fler kommentarer kan inte skada! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt att ha dig tillbax.

Måste få berätta om en lyckoträff idag. På vår insitution vet de inte vem det är vi ska betala till när vi köper kompendier efter omorganisationen... så vi slipper helt enklet betala. TJOHO!!

Fundering... får man godnattsaga när man sover över hemma hos dig??