måndag 24 september 2007

Dagens i-landsproblem!

Idag, just idag, bestämde sig Örebro Universitets datorer för att lägga ner! Helt och hållet! Jag som verkligen (verkligen!) behövde skriva ut en uppsats på 100 sidor inför Genus-föreläsningen imorgon! Jag blev frustrerad när jag insåg att mitt enda alternativ är att gå hem, slå på min egen dator och skriva ut på min egna skrivare... Den skrivare som jag faktiskt fått gratis (TACK!) av mina gudföräldrar. Den fungerar egentligen precis som vilken skrivare som helst, bara ett litet problem (som gjorde att Stefan tröttnade... (jag förstår honom...)) - Den kan bara ta ETT papper i taget! Suck... Så nu har jag suttit i 50 minuter och stoppat in papper i min skrivare... Puh... Orkar ju INTE sätta mig och läsa genom 100 sidor idag efter detta.

Och då kan jag ändå läsa böcker, plugga på universitet (gratis), sitta vid en egen dator, skriva ut papper på en egen skrivare... Vad klagar jag på?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Solklart ilandsproblem!
men jag förstår ändå känslan. har ju oxå suttit vid den där skrivaren ett antal gånger. Fast då bara skrivit ut mellan 25 och 30 sidor åt gången. så jag ska inte klaga... :) är bara glad att du har en skrivare. Hur ska det bli när du flyttar... :( Kommer förmodligen, av ren lathet, bli mer miljövänlig å inte skriva ut dokument utan läsa dem på datorn.

Anonym sa...

hahha, vilken härlig skrivare!
hoppas att det går bra ändå :)

Anonym sa...

spännande ämen du tar upp numera vännen.... bröst och skrivare... hm....(jag tror jag slutar där, tror int ejag blir roligare än så ikväll...hoppas det gick bra här hemma...)kram