tisdag 17 januari 2012

Tempo

Eh... dagar blev plötsligt veckor... Sen den lediga dagen har jag hunnit:
betrakta Eric lägga klart ett helt pussel
sticka färdigt allt utom ärmarna på Erics tröja
läsa ut 5 böcker
hälsa på mor & far
fått lust att baka chokladbröd
tittat på ett antal avsnitt av NCIS (är nu inne på 5e säsongen)
haft söndagsmiddagsbesök
tränat konfliktlösning på kurs
fått en ny kollega

Alltså har jag inte riktigt haft tid att blogga... Även om jag borde varit inspirerad till det, kan man tycka?

4 kommentarer:

Anna sa...

vilka böcker måste jag ju fråga :)

Emi sa...

Rovfåglarnas tid & Den vita liljan av Elisabeth Nemert, Änglamakerskan av Camilla Läckberg, Supertanten av Elin Ek, samt En dag ska jag ta mig någon annanstans av Karin Thunberg.
Gillade dem allihop.

Anna sa...

Åh, Nemert. Hon skriver bra!

Emi sa...

Anna: Det va bl a du som tipsade mig =)