torsdag 3 april 2008

Utveckling...

På Magnus begäran så kommer här lite info om jobbet.
Det är en arbetsterapeuttjänst på ett äldreboende i centrala Göteborg. 50% projektanställning under ett års tid, med hopp om förlängning. Jag ska arbeta med sinnesstimulering på alla möjliga vis. I början blir det främst massage och musik. Men jag får i samråd med enhetschefen utveckla projektet, så det blir vad som passar hyresgästerna bäst!

Jag börjar den 28 april.

Så... på ett ungefär... =)
Några övriga frågor? ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

låter grymt kul och utvecklande!!! :) tror du kommer trivas!!

ska bli kul att ha dig på närmare håll.. :)

ha en bra helg!
kram

Anonym sa...

Ja, det låter spännande!

Anonym sa...

det kommer säkert bli jätte bra! du är grymt kul att jobba med måste jag säga:) tack för uppmuntran!

Anonym sa...

Låter spännande, synd att det var så liten deltid och så begränsad tid, men jag håller tummarna för att det ska leda till längre, och mer! god helg.

Emi sa...

Tack för alla fina kommentarer! =)

Amanda: du va minsann inte dålig du heller! Hörde av logopeden att arbetsterapeuten blev besviken på att jag inte jobbar hos dem i sommar... hehe