fredag 18 maj 2007

Nice dag!

Åt frukost med några vänner i Lund. Mysigt att få sitta och prata. Shoppade ett par byxor innan jag åkte tillbaka till Malmö. Sen har jag och Björn knallat på stan... Vi pausade och åt Thai-mat till lunch. När vi tittat färdigt i butikerna så gick vi till de nybyggda husen borta vid Turning Torso... Och när vi knallat tills jag fått blåsor (säkert en timme) under fötterna så tog en glasspaus. Gott...

Nu när vi kom hem så har Björn gjort ännu ett mästerverk med mat - Sushi! Kalasgott! Vegetatiska, var också lite spännande... Och Linda gjorde smulpaj med rabarber! Tokigt gott...

Nu sover katterna och Linda... Och Björn och jag sitter vid varsin dator och skriver. Han jobbar och jag leker! =) Som det ska vara...

Kommer lugnt somna nöjd inatt! Och imorgon bär det av till farmor!

Inga kommentarer: