söndag 15 april 2007

VÅREN! =)



I helgen har det hänt mycket positivt. Det är välbehövligt... Lördagens topp var såpbubblor på Fridas balkong...OJ, vad jag hade ont i magen av allt skrattande... =)
Träffat mycket vänner och mycket för mig.
Men har hunnit läsa en bok, Dotter önskas, om att absolut vilja ha barn - en dotter, men bara få söner... Den gav mig jobbiga tankar. Hoppas att man inte blir så fokuserad på såna tankar när (om!!) man blir gravid. Vore ju jättejobbigt!

Jaja, helgen får i alla fall sammanfattas som varm, glad och trevlig =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag läste också den boken nyss. Var det jag som tipsade om den? Hmm... har glömt. Nu är jag tillbaka i Norrbotten där det t.o.m. är lite snö kvar (knäckande...). Ha de!

Anonym sa...

hahaha! jag hade en toppenhelg med dig oxå! Roligt med såpbubblor! Kollade mina fönster när solen tittade in och ja, där finns det oxå spår av dem, så det va väl ett teckaen på att jag måste tvätta fönstrena:) Kram kram