torsdag 26 april 2007

Barnvakt och vårkänslor!

Idag har jag fått vara barnvakt! Vilken glädje! =) Tänk att få vara så privilegierad! Svårt ord - behövde skriva i Word ett antal gånger innan det blev rätt... Men i alla fall. Jag får förtroendet för någon annans barn, att ta hand om det, även om det bara blev några timmar, knappt det.
Hade trevligt i lekparken och sen satt han och lekte i min säng medan jag virkade...
Lunch med Emma och sen var jag på seminarie. Så nu är c-uppsats perioden nästan över. 2 maj ska slutversionen in och sen är det slut!

Ikväll har jag övat vårsånger inför Valborg! Örebroare är väldigt välkomna till Slottet kl 21 på måndag. Då blir det jättekör och majbrasa... Blir nog mäktigt! =) Framförallt för oss i kören som får se massorna! Och klänning och grejer... avancerat det här! =)

Men nu kommer vårkänslorna på riktigt! Har kunnat sitta ute i solen och läsa... Njuter!

Inga kommentarer: