onsdag 18 april 2007

Massage...


Ojoj! Idag har jag köpt skor! Med KLACK! Wow, alltså... Det här trodde jag aldrig skulle ske... Men nuså... Hann gå på stan i två timmar och leta skor. Sen fick jag så ont i magen så jag inte fixade mera...
Och Elin var snäll och lagade maten =) Och fisken gick ner... trots allt!

Sen i eftermiddag har jag hittat en trevlig länk, så nu blir jag ju så illa tvungen att ge den vidare - man får ju inte bara behålla en sån här gåva för sig själv! http://www.tv-links.co.uk/ Här kan ni titta på tv-serier utan att behöva ladda ner de... Det gillar jag =) Tittade på ett avsnitt av That 70 show och sen ett avsnitt av Buffy...

Har varit på Kaffevagnsträff ikväll. Vi ska ju vara med på FestiValborg här i Örebro, så vi hade lite planering och genomgång.

Ikväll har jag och Elin haft lite massageutbyte - det var skönt... Har jag bara 3 personer kvar innan jag blir diplomerad massör! De ni! =)

Ni får en liten fin vårbild igen... Och matchande färg i texten - fint va? =)

Dumt - nu börjar jag bli hungrig igen!

5 kommentarer:

DyschDysch sa...

Rosa är ju alltid fint. Jag blåste oxå såpbubblor i helgen o minnena från våra fotostunder av bubblorna från hjälmis kom över mig. Saknar dig att fota med o leka o kramas med. KRAM SKOG PUSS

Anonym sa...

nu har jag också läst din blogg...intressant att läsa om dina tankar. hoppas du får en bra dag kompis. Kram elin (väcklén)

Anonym sa...

väldigt anonym...

Anonym sa...

snygg bild... I like!!
Nu ska du tydligen se på TV och jag ska väl fortsätta tentaplugga... ynk... :(

Malena Nilsved sa...

www.youtube.com & www.pekvid.com är ockås två bra hemsidor med filmer och serier att se direkt :P

Pussar