måndag 9 april 2007

Kärleksförklaring

Fått fin kärleksförklaring idag. Av syster =)
Hon åkte genom Örebro så jag stod på stationen och vi bytte påskägg med varandra. Det var roligt! Syster, du vet att jag älskar dig - oavsett...

Annars idag har jag gjort pizza (- matlådor...), spelat gitarr, städat, handlat...
Men jag är irriterad av någon anledning... Men vet inte varför! Eller uppgiven kanske snarare... Vet nog inte hur jag ska definiera känslan. Men fel känns det...

Elin kommer hem idag. Undrar när... Tror vi har en del att prata om, ska kanske vänta med kvällsmacka och te tills hon kommit?
Får väl fortsätta lira gitarr...

För övrigt tycker jag ni ska läsa "Igår, idag, imorgon" av Keating. Två systrar, tror jag, som skrivit tillsammans. Väldigt bra bok om relationer, som utvecklas och förändras, mellan både vänner och par. Utspelar sig på 60-talet i Kenya och i Storbrittanien.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har ju oxå en blogg. Trevligt att hitta den.. =).

Kram!