tisdag 24 april 2007

Försvarandet av c-uppsats

Jajemän! Då har man avklarat försvarandet av c-uppsatsen! Kändes fantastiskt bra faktiskt! =) Blir mest roligt att göra de sista justeringarna. Då vet man att arbetet blir riktigt bra sen...

Ikväll har jag och Elin pysslat. Min virkade sjal är 3 rutor närmre sin fulländning... Det dröjer ett tag innan jag kan använda den dock...

Vet inte hur jag ska berätta om min helg. Men är nöjd. Har hunnit träffa vänner, familj och bara vara i Uppsala. EFS Mittsveriges årsmöte på Hagabergs fhsk var intressant. Nu är jag gammal i gården... Märkligt när man är yngst ;)

Igår på bönegruppen funderade vi lite över bibelställen som säger att vi är älskade av Gud. Psalm 139 känns verkligen som en text direkt till mig. Så den rekommenderar jag!

Inga kommentarer: