onsdag 11 april 2007

Slit ---> trött

Uppsatsen går framåt. Faktiskt! Det är skönt... Men förändringar kommer ju behöva göras i evigheters evighet... känns det som. Och opponeringen har jag redan mardrömmar om!

Är trött. Dagarna blir så otroligt tunga, känns långa och fullsmockade. Orkar inte göra nåt alls på kvällarna känns det som.
Tagit en promenad idag, satt ute och läste i solen och sen ikväll har jag bara varit; läst en trevlig bok, skrattat lite, tittat på kortfilmer, ätit mat, pratat med Elin... ja, som vanligt =)

Funderar på att promenera ut till Karlslund i helgen om det är fint väder. Måste ju roa mig med nåt... Får ta med kameran å fota.

Nu tror jag att jag ska läsa lite till =)

2 kommentarer:

DyschDysch sa...

Hej Vännen!
Hoppas du bli lite piggare snart. Jag är oxå väldigt trött nu. Har varit ute på promenad för att se om man kunde bli lite piggare men vet inte om det hjälpte. men skönt var det ute.. men isen ser inte så stabil ut fick hålla mig på land =). Är det okej om jag länkar till din blogg från min? Ja har nu tagit tag i min blogspot oxå (dyschdysch så klart)har haft den sen i somras men varit väldigt kluven om jag skulle ha den eller ej..får köra båda nu ett tag =). Tyck om du vännen kram Chriss

Anonym sa...

idag hade vi vårens första grillfest på undertecknads initiativ, ävn om jag är helt groggy och trött och sjuk av pollen...initiativ kan man ta och fixa lite ändå... sen gick vi hem till norbergs och såg på "käleksfilm" som magnus kallar det...alltså fösta halvan av bröllopsfilmen... hörde oss sjunga tillsammans....mystiskt.... själv ska min uppsats börja skrivs på imorgon...vet inte hur jag ska göra, det är svårt....men men...kramar i mängd...//becka