fredag 6 april 2007

Vårblommor!

Långfredagsgudstjänst. Är en speciell upplevelse att sjunga psalmer utan orgel. Att bara våra stämmor hörs, helt utan andra instrument...

Läste text från Jesaja 53 vers 1 till 12. Rekommenderas!

Efter gudstjänsten åkte vi ut ett gäng till Sörbyön (?) - minns inte riktigt vad det hette - och tittade på blåsippor och vitsippor och vårlök, å det va säkert annat också...
Men här får ni en bild på en vitsippa...
Vårkänslor!

Ikväll har jag passat på att massera Jenny - så nu har jag bara tre personer kvar innan jag är diplomerad massör! Det ni! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har inget emot om du masserar mig också.. Kommer du inte t U-a snart? ;)
Vitsippor, helt otroligt! Vad skönt du verkar ha det..
Här var det minusgrader inatt
Nordanvind och hagelskurar :S
Kram gullet!