söndag 8 april 2007

Påskdagen!

Han är uppstånden! =)
Vilken festdag alltså! Oj, vad vi röjde med kören idag i kyrkan. Många superbra texter; "The Blood", "Sjung till Jesus", "Spikarnas lovsång" mfl...

Igår hade jag en slapp dag... Läst en bok, tog en långdusch, pratade med Elin, övade sånger till idag. Sen på påskmiddag på kvällen. God mat, trevliga samtal och så. Men jag va helt slut kl 9! Galet...

Idag efter kyrkan åkte vi hem till Cronbergs å åt sushi (med påskmust till...) Mums! Var bara min andra gång i livet som jag äter sushi, men tycker jag faktiskt om det! Och wasabin (hur det nu stavas) är supergod! Ett måste bara! Smakar ju inget utan den... ;)
Det känns himla kul att vi va samma gäng igår som åt påskmiddag ihop! Min "surrogat-familj" =)

I eftermiddag har jag pysslat. Fått ordning på massa grejer, pengar, papper, böcker... disk =P haha... Funderar faktiskt på att gå på bio ikväll!

Inga kommentarer: