måndag 2 april 2007

Gemenskap? Ensamhet?

Pluggat...



Jaa, det e väl det som har hänt? ;) Innehållsrikt det här kände jag...

Nä, jag har faktiskt varit på bönegrupp idag också. Har insett att jag trivs med lite äldre... Då får jag prata sådär som jag verkligen vill göra... djupt, nära å intressant... Det är roligt! =) Uppskattar det! Samtidigt som jag uppskattar att få vara ensam. Att vara själv i lägenheten, fundera på det jag känner för och få stanna kvar i det tankespåret.

Snart börjar folk resa iväg för påsken... Blir lite som vandringen upp till Jerusalem...
Jag "vandrar" kvar här i Örebro för er som undrar. Mor & far överger mig och åker till Norrland... Så det fanns inte så mycket kvar i Uppsala att åka till. Men jag tror det blir skönt att fira påsk här i Örebro. Lära mig att leva utan familjen...

Inga kommentarer: