söndag 11 november 2012

Följa hjärtat

Planen var att vi skulle ta en lugn helg; göra vad vi hade lust till. Det blev sovmorgon både lördag & söndag!

Lördag blev tvättdag men vi hann även rensa och sortera i källarförrådet och slänga onödiga kartonger. Nu går det att gå in i förrådet och vi hittar det vi letar efter. Sedan betade vi även av städning av klädkammaren i lägenheten. Rensade ut kläder som ska skänkas och kläder som får sparas till annat tillfälle. Efter att rentvätten blev vikt och instoppad på rätt ställe somnade Eric. Då passade jag på att rensa datorn som blivit lite väl fullproppad. Bilder överflyttade till extern hårddisk och musikarkivet helt rensat från skräp. Äntligen!

Idag gudstjänst i St Pauli, indisk mat ute och sedan utställning på Världskulturmuseet. A Day in The World. Den visas även i Stockholm.

Avslutade söndagen med vänner på middag. Härligt!

Allt som jag hade lust till!

2 kommentarer:

kusin E sa...

Hihihi. Förstod väl att det inte skulle bli någon stillasittande helg för dig ;)

Skönt att du är nöjd!

Emi sa...

Mm, insåg redan på fredagkvällen när jag påbörjat min lista på saker jag hade lust med... haha!