måndag 11 juni 2012

Sedan sist...

Har förresten glömt att berätta att vi drar igång daglig verksamhet för våra äldre i stadsdelen! Ser fram emot lite annorlunda arbetsuppgifter och är glad att jag fick uppgiften.
Tänkte försöka mig på RGRM metoden igen, trots att den fått vila bra länge. Toom, bick, toom, bick...
Får väl bara fundera ut några bra låtar att använda mig av i början.

Men blev påmind av min far igår att semestern kommer snabbt; har faktiskt bara 3 veckors arbete kvar innan bröllopsperioden drar igång. Klänning är redan införskaffad!

3 kommentarer:

kusin E sa...

eller klänningAR? Det är ju några bröllop...

Emi sa...

Men det är inte samma sällskap; mer än Eric då ;) & han har ju samma kostym!

kusin E sa...

Aha... hade för mig att det var samma några gånger. Men så praktiskt :)