onsdag 24 februari 2010

Att döva dåligt samvete

Ikväll tänkte jag döva mitt dåliga samvete och helt enkelt ta tag i simningen eftersom jag bangade igårkväll. Men när jag väl står där med min kasse utanför dörren så sitter en fin information. "Badhuset stängt pga snörasrisk". Bara att gå hem igen då...
Och se om badhuset öppnar igen till nästa vecka...

För nu till helgen kommer Eric hit och vi ska på Livsvägskonferens i Partille, för 20-35åringar. Hoppas jag får med mig nåt nytt och tänkvärt från nåt seminarium... & träffa några trevliga lägerrävar ;)

2 kommentarer:

Anna G sa...

Är det inte typiskt när man väl har tagit sig i kragen? Bättre lycka nästa gång!
Vi ses i helgen! Vad kul att du/ni också ska dit! KRAMAR

Jenny sa...

Hoppas vädret tillåter! Här fungerade trafiken igår, idag är det kaos igen. Kram!