onsdag 14 november 2007

Tvättstugeupplevelse

Idag har jag varit med om en cool grej! Jag har svimmat för första gången i mitt liv! Helt utan anledning - tror jag själv! Väldigt intressant upplevelse - jag fattade ju inte att jag svimmat förrän jag vaknade på golvet och undrade vad jag höll på med...
Detta skedde alltså imorse, när jag skulle köra igång omgång två med tvätt kl 8. Så jag låg där utanför tvättstugan med trasiga glasögon och tittade mig omkring. Sen irrade jag runt inne i tvättstugan för att få igång torktumlare och få fart på omgång två. Och fart fick jag... utan tvätten i! Haha! =) Jaja, så kan det gå... Gick upp och la mig sen och sov till tvättiden var slut.
Men tvätten är tvättad och nästan torr... Lägenheten är full av strumpor, trosor, tröjar och handdukar... huaa... Viker ihop imorgon istället.

Igårkväll dansade jag afrikanskt! Det var en häftig upplevelse, fick utlopp för mycket!

Tack mor och far för att ni ringde idag... Varsina gånger! Känner mig älskad!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejhej, sökte på ackorden till jason mraz- im your's låt och komm till din blogg :)
dvs ditt första blogg inlägg,
Vart fick du tag på ackorden och skulle du kunna/villja skicka dom till mig :D
http://Maariaafaalk.blogg.se llr maariaa_faalk@hotmail.com
/maria

Anonym sa...

=( Hoppas glasögonen gick att laga! Man brukar känna lite innan man svimmar att man kommer göra det. Dock svårt när det är första gången. Nästa gång du känner att du kommer svimma, lägg dig på backen eller något genast! Jag gör iaf så nu, utifall att man står upp och kommer slå sig osv. Mina glasögon blev lite paja när jag svimmade för andra gången. Jag visste att jag skulle svimma, fattade inte varför jag inte la mig ned:S Nästa gång ska jag följa mina egna råd:)

DyschDysch sa...

vännen de e lite läskigt att svimma, har jag gjort många gånger , vi ses snart.. ikväll ska jag på mister Winnerbäck..synd att de var en tors annars hade cissi kommit. kram kram puss

Anonym sa...

Hej! Hur mår du nu? Inga fler svimningar väl?

/doktor Emma :)