fredag 20 april 2007

Saknad?

Igår var en bra dag; gick igenom all massageteori och fick även stryka en person till på min massage-lista! =) Tack för hjälpen! =) Fick scones som tack - och en väldigt trevlig kväll med trevligt sällskap! J&J - ni är bra!

Idag har jag ätit lunch med Cissi. Vardagsrummet är en hit! Dit ska jag gå igen!
Sen ikväll har Karin varit här och hälsat på hos oss. Tittade på The Holiday (igen). Den har riktigt schyssta repliker... Gråter en skvätt, men den är mest glad. Men, kärleksfilmers stora problem är att man hamnar lite för mycket i "sakna-stämning". Stort problem rent ut sagt! Men jag måste poängtera - mitt liv ÄR faktiskt bra! Jag ÄR glad! ok? =)

Imorgon ska jag upp tidigt och åka bil till Hagabergs folkhögkola för att gå på EFS Mittsveriges årsmöte. Sen får jag äntligen komma till mitt älskade Uppsala igen! =)
Så nu får ni ingen uppdatering på några dagar... Fast ni lär väl överleva ;)

Inga kommentarer: