tisdag 15 september 2009

Utbildad, klokare och full av energi

Nu har jag haft två dagars kurs och har sån energi! Det är härligt när kurser är utvecklande och inspirerande till tusen! Nu har jag även samlat på mig ännu en titel (oj vad cool jag är...) och kan numer presentera mig som RGRM-terapeut. Funderar på att dra igång en grupp att öva på. Kanske i Lutherska? Vore kul att prova en grupp i friskvård vilket fall. Sen kan nog Sensus vara intresserade av ett samarbete. Vore kul!

Så får man se vad det blir i framtiden! Känns grymt bra att vara klar med teorin. Nu ska här övas för fullt imorgon. Tur att Spotify finns så jag kan öva med alla möjliga stilar, taktarter och tempon!

Om ni är nyfikna finns hemsidan för RGRM här.

1 kommentar:

Jenny sa...

Låter bra att du är laddad! :) En grupp att praktisera dina färdigheter på är nog bra, så du inte tappar det du just lärt dig. Kram!