söndag 27 september 2009

Slut och början

Den sista konserten för helgen är över. Ös på "Kan det vara så" och "Min Gud, när jag betänker". Tårar på "Din Frid"... Allt gick bra, jag hade roligt och vi satte allt. Å jag är lättad. Firade genom att köpa kläder och ta en fika med F&H innan de for till Norge igen...

Resten av dagen har spenderats i förberedelse för veckan. Planering, handla (gick förbi kaprifolen igen...), matlådor (fisk i ugn... jag lär mig!), städa och lugn och stilla ensamtid.

I veckan blir det "projektavslut" och den nya karriären som vårdbiträde drar igång på obestämd tid. Får se hur detta löser sig. Men jag får vara med mina älskade damer och herrar åtminstone!

I övrigt bjuder veckan på besök av älskad syster. Det ser vi fram emot båda två insåg vi efter kvällens långa samtal...

Söndagkvällar är intressanta. Sammanfattning av veckan och nystart på nästa vecka. I alla fall känslomässigt i mitt liv.

Inga kommentarer: