onsdag 29 april 2009

Pengar, pengar, pengar...

Nu har jag äntligen deklarerat! Tog lite tid när man ska få med näringsverksamhet, även om den är liten. Får i alla fall tillbaka pengar... i december ;)
Tack bror för all hjälp!

Jag har även hunnit söka en kurs till hösten... Hoppas det blir av att få läsa den! Vore nyttigt för mig.

Inte trodde väl jag för några år sen att jag skulle sitta här. Och för ett år sen trodde jag verkligen inte livet skulle se ut så här... Jag tog ett jobb, flyttade till ny stad, och insåg nog inte riktigt vad jag gav mig in på. Men det här har varit ett nyttigt år. På söndag är det precis ett år sen jag flyttade ner till västkusten. Ett bra val, tycker jag själv. Vilken utveckling...

3 kommentarer:

Jenny sa...

Tycker också det verkar vara ett bra val. :) Nu ska bara sista pusselbiten med jobbet fastna också. :)

klas sa...

Ett år! Kära nån. Men iaf, modigt och inspirerande tycker jag fortfarande. =)

Anonym sa...

Vad länge du bott där nu! Wow!
/Frida