söndag 5 april 2009

En skön aprilhelg, precis som det ska vara...

Nöjd med helgen med E & L. Här har vi tagit det riktigt lugnt. Var på en schysst jazzmässa i kyrkan i fredags. Bra texter med Jesusfokus - hurra! Jenny är duktig!

I lördags löste vi Melodikrysset till frukost och begav oss sen ner på stan för att bocka av min lilla lista på ärenden! Fick nästan allt gjort! Nu är gardiner köpta och jag ska bara fixa en förlängare till gardinstången (och helst ett strykjärn) innan de kommer upp... E är bra på det där med inredning alltså! =) Det blev Björnen & Lejonet i parken innan vi knallade till mitt jobb en sväng.

Sen hade vi en riktigt soft eftermiddag i solen på min balkong, där vi lyssnade på fotbollsmatchen på Rambergsvallen och bevittnade sedan lite smått kaos mellan lagens supportrar... Galet vad folk blir tokiga av sport - farligt det dära!

På kvällen lagade och käkade vi pizza och slappade sen i soffan.

Idag blev det kyrka och sen Hagabullspremiär för L! Han åt en HEL! E & jag delade en å vi mådde illa... Vi fixade färsk lax till mat och halvsov i soffan ett tag innan jag vinkade av de på stationen. Nu dröjer det bara 4 dagar innan L kommer och möter mig på Öo Resecentrum... Haha! Blir gott att ses igen...

1 kommentar:

Jenny sa...

det är trivsamt att umgås med vänner. :) Ha en fin påskvecka! kram.