tisdag 14 april 2009

Jobbtankar

På sistone har jag funderat på framtiden. Jag har ju inte fått svar än angående mitt jobb. Jag vet att många av er funderar på det, men få vågar fråga... och jag förstår er. Men jag sover faktiskt gott om nätterna än så länge, även om jag gråtit lite i oron... Så. Jag lovar - ni får veta när jag fått besked. Troligtvis blir det nästa vecka.

Det skrämmer mig lite att söka nytt jobb. Att ha ny chef, kollegor, arbetsplats och nya uppgifter.

Jag önskar otroligt mycket att Gud tänkt sig mitt nuvarande jobb och att det finns andra sätt att finansiera min tjänst än med stimulansbidrag...

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag hoppas jag med. Att ditt projekt blir förlängt. Att få arbeta där man trivs, med kollegor man trivs med, är alldeles för få förunnat. KRAM!

Malena Nilsved sa...

Ber!