fredag 8 februari 2008

Två sidor av samma mynt?

Imorgon krockar två av mina världar. Mitt gamla liv och mitt nya liv. Båda har fått se lite av den andra världen, men imorgon blir det nog extra tydligt. Är lite nyfiken på om någon kommer tänka att jag är annorlunda... Mina föräldrar har aldrig sett mig i en sån tydlig Örebrosituation. Och det är bara några få av mina vänner här som har träffat min familj förrut. Intressant! =)
Uppsala-emilie, dotter-emilie kontra Örebro-emilie, självständiga-emilie (?)...

Jaaa, ni... I vilket fall: jag är stolt över mitt Örebroliv, stolt över mina vänner här, och jag är stolt över min familj också. Hela familjen =)

2 kommentarer:

Malena Nilsved sa...

Hihi. Ska bli roligt. Får jag skämma ut dig ink hela vår fam? Snälla!

Emi sa...

Haha... Du har kanske inget val? ;)