lördag 16 februari 2008

Nöjd!

Vilken lyx egentligen... jag får använda min tid till vad som helst! =) Lyssnar på talböcker (är inne på Montecore av Hassen Khemiri just nu), virkar, träffar folk när jag känner för det, läser böcker, löser korsord, äter när jag vill, tar en promenad, går på stan, lyssnar på musik... njuter av livet! =)
Men just nu så känns böckerna trevligast! Jag kan verkligen välja och vraka! Det är ingen stress i läsandet, och böckerna lånar jag gratis och hinner ändå läsa ut innan de ska återlämnas... underbart! =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du, Montecore är en av de bättre böckerna jag läst! Jag älskar den! /Frida

Emi sa...

Ojoj... jag har tydligen mycket kvar att se fram emot i boken... jag gillar röstbyten och alla krångliga ord! men grammatikundervisningen ser jag verkligen fram emot!! =)

Anonym sa...

du, jag behöver veta hur det blir i helgen...om du kommer hit på fredag alltså....ha en fortsatt mjukt-trevllig kväll...
//becka