måndag 11 juli 2011

Slöhelg

I helgen har jag slöat. Så skönt att slöa tillsammans med andra när det inte är någon press att hitta på så mycket.

I fredagskväll kom kusin E på besök. Världens bästa kusin, ni vet... Vi lagade & åt middag ihop, med rosévin och djupsnack. Det går fort när man vågar släppa in någon.

På lördagen visade hon mig en ny badplats! Så nu har jag premiärdoppat i Delsjön. Det blev bara ett dopp & några stackars simtag innan filten i gräsmattan lockade mer. Picknick & godis.
Promenad i solskenet. Lite brunare ansikte & armar.

En söndag på stan. Kramade om kusin E & tog sedan en shoppingrunda. Insåg att min bikini inte passar längre, men jaktlyckan var inte god. Får söka vidare... Åt god lunch tillsammans med finaste E i solen. Sommarkänsla! Efter detta en alldeles för lång tupplur & kvällsmat...

Sammanfattning: Bra helg!
& nu längtar jag till semester. Mycket!

1 kommentar:

kusin E sa...

Jag instämmer: Bra helg!!