fredag 8 juli 2011

Att lyssna på

Så, lite försenat kommer här ett inlägg om Sommar i P1...
Jag laddar ner alla Sommar i Itunes, som podprogram. Då är programmet förkortat pga musikrättigheter och man får mest höra pratet men början & slutet på varje låt. Det passar mig utmärkt!

Jag lyssnar när jag cyklar, diskar, pysslar... Har äntligen börjat komma ikapp med programmen, efter en seg start... Som vanligt blev jag glad av Mark Levengoods röst. Fnissade t o m högt i regnet på vägen hem från jobbet häromdagen.
Clara Lidströms program gav mig tårar men även en stolthetskänsla! Hon är cool! Jag var ganska seg med att börja läsa hennes blogg men numer kan jag inte låta bli! För att vara folkskygg är hon väldigt öppen och frimodig! Och såklart är jag extra stolt eftersom hon inte skäms för sin tro. Hon är bra helt enkelt. Läs henne! & lyssna på hennes sommarprat!

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag har hört de tre första (Mark, Clara och Torgny Lindgren) och Timbuktu/Jason D. Perfekt sällskap när man flyttstädar! Har som ambition att höra alla program i sommar. Brukar använda webbradion.

Emi sa...

Förra året lyssnade jag på nästan nästan allihopa. Det var någon jag tröttnade på efter typ 25 min & gav upp. I år tänker jag inte tvinga mig själv utan lyssna på de jag orkar =)
Men jag laddar ju ändå hem allihopa & så provar jag en stund på varje.