måndag 4 juli 2011

Juni har plötsligt blivit juli...

Senaste veckorna har det varit fullt upp och jag har inte orkat sortera bilder från kameran. Men nu ikväll har jag äntligen fått ordning på det. Här är vad som hänt senaste veckorna:

Jag har fått mig en fästman! Är han inte fin i skägg? =) (ni ser väl den fina reflektionen av mig...)

Gudsonen har varit på besök. Vi åkte Paddan, såklart!

Jag & Eric hade den stora äran att få sjunga på bröllop! Det vackra brudparet, nu man & hustru:

Spenderade midsommarhelgen i Eksjö: lyssnade på musikkår &
tittade på hästarna (det hette nåt fint...)...

I Eksjö fick vi se vackra hus, små innergårdar med fina detaljer och sedan blev det dans på campingen innan vi intog sill & potatis! Rundade av kvällen med spel & singstar.


Sedan hann det bli juli & jag fyllde år. Jag blev överraskad med en picknick i parken av S & kusin E. De dukade fint & gav mig en färgupplevelse. Tyvärr missade jag att fota själva lunchen...

Det var månadens bilder det...

1 kommentar:

kusin E sa...

man kanske inte förstår denna plastpåsebild om man inte var där... Haha.